Mesures Servei d'Esports davant la nova resolució del 6 de setembre de 2021, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública

07/09/2021 | SE

Gmail

D'acord amb la nova RESOLUCIÓ del 6 de setembre de 2021, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, per la que s’acorden mesures en matèria de salut pública en l’àmbit de la Comunitat Valenciana, a conseqüència de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19, relacionem les mesures que afecten les instal·lacions esportives de la Universitat Jaume I de Castelló:

INSTAL·LACIONS

Les instal·lacions esportives de la Universitat Jaume I estaran obertes al públic fins al dia 27 de setembre amb un aforament màxim d'una persona per cada 2,25 m² respecte a la superficie útil per a l'ús esportiu i d'un 50% en instal·lacions tancades. En les piscines l’aforament màxim permés serà d’un 50 % respecte a l’aforament ordinari de la instal·lació i del got de la piscina, una persona usuària per cada 2m² de làmina d'aigua. Aquest càlcul s’aplicarà per a cadascuna de les dependències d’ús esportiu de la instal·lació.

Es permet la realització d’activitat física i esportiva a l’aire lliure en instal·lacions obertes, de modalitats esportives d’equip i de contacte (futbol, basquet, etc), serà obligatori l’ús de mascareta

Es podran utilitzar els vestuaris i dutxes amb les següents limitacions:

• Vestuaris- Es permet l'ús de vestuaris, amb un aforament màxim permés d’un 50% respecte a l’aforament ordinari.
  • Dutxes- Es podran utilitzar el 50% de les dutxes respecte a l’aforament ordinari.

ACTIVITATS AMB PROFESSORAT

L'aforament màxim per activitats en interior és d'un 50% respecte a l'aforament ordinari de la instal·lacio. S'enten l'aforament ordinari com una persona usuària per cada 2,25 m² respecte a la superficie útil per a l'ús esportiu, amb obligatorietat de portar mascareta.

Les activitats amb professorat organitzades en instal·lacions a l'aire lliure podran ser d'una persona usuària per cada 2,25 m² respecte a la superficie útil per a l'ús esportiu, no sent exigible l'ús de mascareta.

L'activitat de musculació romandrà oberta amb un aforament màxim del 50% com marca la normativa i amb mascareta obligatòria.

COMPETICIONS

Les competicions esportives internes es podran organitzar complint sempre amb el protocol establit a aquest efecte per part de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

Es mantindrà l'organització de competicions externes CADU, tant en modalitat equips com les competicions individuals, sempre amb el protocol establit a aquest efecte per part de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

Nota: Per a la realització d’activitat física i esportiva en instal·lacions tancades, serà obligatori l’ús de mascareta. Per a la realització d’activitat física i esportiva a l’aire lliure i en instal·lacions obertes, de modalitats esportives individuals i aquelles que es practiquen per parelles, no serà obligatori, l’ús de mascareta. El seu ús serà obligatori en zones o espais amb gran afluència de persones on no siga possible mantindre la distància de seguretat recomanada per les autoritats sanitàries amb la resta de persones esportistes o vianants. Per a la realització d’activitat física i esportiva a l’aire lliure en instal·lacions obertes, de modalitats esportives d’equip i de contacte, serà obligatori l’ús de mascareta

Aquestes mesures, tal com indica la resolució romandran vigents fins al dia 27 de setembre de 2021 inclós.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports