La iniciativa «Campus saludable» ja és una realitat

03/09/2021 | SE

Gmail

La iniciativa «Campus saludable» afavorirà l’ús de les instal·lacions esportives a través de l’accés gratuït a la zona d’aire lliure per a tota la comunitat universitària (estudiantat, PAS i PDI). Aquesta zona inclou les pistes d’atletisme, la pista de patinatge, els camps de futbol, futbol sala, bàsquet, vòlei platja, la zona d’elements de gimnàstica a l’exterior, el circuit per a córrer, el rocòdrom i els vestidors amb dutxes. D’aquesta forma, no sols es promourà la pràctica esportiva sinó també els desplaçaments sostenibles al campus, atés que els usuaris i les usuàries poden fer ús dels vestuaris si arriben al campus en bicicleta, a peu, etc.

I tot açò ja és una realitat a la Universitat Jaume I, primera universitat espanyola que dona servei esportiu gratuït a tota la comunitat universitària, des del passat dijous 2 de setembre quan el Servei d'Esports va obrir les portes després de les vacances d'estiu.

Per tant, si sou estudiants, PAS o PDI ja podeu gaudir del «Campus saludable» sense haver de fer res. L'activació és automàtica per a tota la comunitat universitària i només necessiteu el vostre carnet UJI per a activar els torns d'accés de la instal·lació d'aire lliure.

A més, dins del vostre IGLU, en l'apartat Servei d'Esports podreu realitzar la reserva de les instal·lacions d'aquesta zona amb una antelació màxima de 72 hores. Cal recordar que per a vindre a córrer o a utilitzar els vestidors no cal fer cap reserva i que actualment només es pot reservar les pistes de vòlei platja per les restriccions sanitàries.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports