UJI
  • UJI
  • Serveis
  • Servei d'Esports

L’UJI continua amb el programa «Treball saludable» per a la millora de la salut i la postura corporal de la comunitat universitària

Les sessions, virtuals, es desenvoluparan els mesos de maig i juny de 2021

07/05/2021 | SE

La Universitat Jaume I continua a partir del 10 de maig una nova edició del programa «Treball saludable». Aquesta vegada degut a la COVID es farà de manera virtual i amb l'objectiu de millorar la salut de la comunitat universitària i del públic en general a través d’un programa de vídeos de gimnàstica suau.

Aquest curs la iniciativa, impulsada pel Vicerectorat de Campus i Vida Saludable, el Servei d’Esports i el programa UJI Hàbitat Saludable, ha hagut d'ajornar-se diverses voltes amb motiu de les restriccions fruit de la pandemia que a hores d'ara no fan possible el seu normal desenvolupament.

El programa mantindrà les sessions d’estiraments i tonificació per a la millora de la postura corporal al treball, l'aula i la vida diària que es duran a terme per mitjà de videos amb la monitora Grisela Mateu. Semanalment  el Servei d'Esports oferirà a través de les seues xarxes socials i dels enviaments a la comunitat universitària la possibilitat de fer al propi lloc de treball o estudi, un conjunt d'estiraments globals que milloren la nostra salut.

Aquesta activitat física estarà oberta a tota la comunitat universitaria (PAS, PDI, alumnes etc) i les persones interessades. Com sempre no cal roba o material especial, ni dutxar-se en finalitzar l'activitat, ja que està pensada per a poder fer-ho amb roba de carrer i sense suar.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports