Arriben les Fases Finals dels Tornejos intercentres - Càtedra Endavant Villarreal C.F. de l’UJI.

28/05/2021 | SE

Facebook Facebook
Twitter Twitter
Linkedin Linkedin
Whatsapp Whatsapp
Gmail Gmail
Imprimir Imprimir

La III edició dels Tornejos intercentres - Càtedra Endavant Villarreal C.F de l'UJI arriba a la seua recta final en aquest mes de juny.

Aquesta competició és una de les múltiples iniciatives que es duen a terme des de la Càtedra Endavant Vila-real de l'esport. Va nàixer amb la intenció de fomentar la relació entre els col·lectius d'alumnes, i PDI de les tres facultats i l'Escola que conformen el conjunt de centres de la Universitat Jaume I.

Situat dins del Programa de Competició interna, aquesta Competició suposa, segons paraules de la Tècnica Mitjana de l'Àrea de Competició Maria Pilar Marín: "Una competició on es pretén generar entre l'estudiantat que practica esport, un sentiment de pertinença en una facultat o Escola que és important (...) dins d'una Universitat"

Enguany, a causa de la situació sanitària que estem patint, el programa de competició Intercentres- Càtedra Endavant Villarreal C.F de l'Esport s'ha vist reduït en el nombre de modalitats per diferents motius. Finalment s'ha pogut organitzar Frontenis, Pàdel, Tennis, Escacs, Futbol sala i Futbol 7.

El sistema de competició en cadascuna de les modalitats és el mateix, una primera fase classificatòria i una Fase Final. La primera d'aquestes és per Facultats i Escola i determina qui representa a cadascuna d'aquestes en la Fase final, d'on eixirà el guanyador de cada Torneig.

En aquest moment, es troben en la Fase Final de la competició les modalitats de Frontenis i Tennis, mentre que els Escacs  es va desenvolupar en un mateix dia, les modalitats de Pàdel, Futbol Sala i Futbol 7 encara estan en la fase prèvia de la competició, a l'espera de conèixer els classificats per a la Fase final.

Cal destacar, que malgrat les dificultats sobrevenies per la situació sanitària, la comunitat universitària ha respost una vegada més a aquest campionat, on totes les modalitats tenen representació de les diferents facultats i l'Escola.

Igualment, és molt ressenyable que totes les competicions s'estan desenvolupant sense cap incidència, respectant totes les mesures sanitàries aplicades.

Entrevista amb Maria Pilar Marín. Tècnica mitjà de l'àrea de Competició (Sintonitza amb l'Esport. Vox UJI Ràdio)

Informació proporcionada per: Servei d'Esports