Comunicat Servei d'Esports davant la nova resolució del 8 de maig de 2021, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública

24/05/2021 | SE

Facebook Facebook
Twitter Twitter
Linkedin Linkedin
Whatsapp Whatsapp
Gmail Gmail
Imprimir Imprimir

D'acord amb la nova RESOLUCIÓ del 8 de maig de 2021, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, per la que s’acorden mesures en matèria de salut pública en l’àmbit de la Comunitat Valenciana, a conseqüència de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19, relacionem les mesures que afecten les instal·lacions esportives de la Universitat Jaume I de Castelló:

INSTAL·LACIONS

Les instal·lacions esportives de la Universitat Jaume I estaran obertes al públic fins al dia 24 de maig amb un aforament màxim d'una persona per cada 2,25 m² respecte a l’aforament ordinari de la instal·lació al aire lliure i d'un 50% en instal·lacions tancades. En les piscines l’aforament màxim permés serà d’un 75 % respecte a l’aforament ordinari de la instal·lació i del got de la piscina. Aquest càlcul s’aplicarà per a cadascuna de les dependències d’ús esportiu de la instal·lació.

Les pràctiques esportives de futbol, bàsquet, vòlei, handbol, futbol sala i hoquei, estan excloses de reserva per l'ús lliure. Sols es permetrà l'ús a equips federats, prèvia reserva.

Es podran utilitzar els vestuaris i dutxes amb les següents limitacions:

Vestuaris- Es permet l'ús de vestuaris, amb un aforament màxim permés d’un 50% respecte a l’aforament ordinari.

Dutxes- Es podran utilitzar el 50% de les dutxes respecte a l’aforament ordinari.

ACTIVITATS AMB PROFESSORAT

Es manté l'aforament màxim de 10 persones amb monitor per activitats en interior, amb obligatorietat de portar mascareta. Les activitats amb professorat organitzades en instal·lacions a l'aire lliure podran ser fins a 20 persones per monitor, no sent exigible l'ús de mascareta.

L'activitat de musculació romandrà oberta amb un aforament màxim del 50% com marca la normativa i amb mascareta obligatòria.

COMPETICIONS

Les competicions esportives internes es podran organitzar complint sempre amb el protocol establit a aquest efecte per part de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

Es mantindrà l'organització de competicions externes CADU, tant en modalitat equips com les competicions individuals, sempre amb el protocol establit a aquest efecte per part de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

Nota: Per a la realització d’activitat esportiva a l’aire lliure o en instal·lacions esportives obertes, i sempre que siga possible mantindre la distància de seguretat, no serà obligatori l’ús de màscara. La màscara serà obligatòria en zones o espais amb gran afluència de persones, on no siga possible mantindre la distància de seguretat recomanada per les autoritats sanitàries amb la resta de persones esportistes vianants. Per a la realització d’activitat esportiva en instal·lacions tancades serà obligatori l’ús de màscara.

Aquestes mesures, tal com indica la resolució romandran vigents fins al dia 24 de maig de 2021 inclós.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports