UJI
  • UJI
  • Serveis
  • Servei d'Esports

Comunicat Servei d'Esports davant la nova resolució del 23 d'abril de 2021, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública

Última modificació: 07/05/2021 | Font: SE

D'acord amb la nova RESOLUCIÓ del 23 d'abril de 2021, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual es dóna nova redacció als punts 12 i 25 del resolc primer de la Resolució de 5 de desembre de 2020, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual s’acorda noves mesures addicionals en la Comunitat Valenciana, a conseqüència de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19, relacionem les mesures que afecten les instal·lacions esportives de la Universitat Jaume I de Castelló:

INSTAL·LACIONS

Les instal·lacions esportives de la Universitat Jaume I estaran obertes al públic fins al dia 3 de maig amb un aforament màxim d'una persona per cada 2,25 m² respecte a l’aforament ordinari de la instal·lació al aire lliure i d'un 50% en instal·lacions tancades. Aquest càlcul s’aplicarà per a cadascuna de les dependències d’ús esportiu de la instal·lació.

Les pràctiques esportives de futbol, bàsquet, vòlei, handbol, futbol sala i hoquei, estan excloses de reserva per l'ús lliure. Sols es permetrà l'ús a equips federats, prèvia reserva.

Es podran utilitzar els vestuaris i dutxes amb les següents limitacions:

Vestuaris- Es permet l'ús de vestuaris, amb un aforament màxim permés d’un 50% respecte a l’aforament ordinari.

Dutxes- Es podran utilitzar el 50% de les dutxes respecte a l’aforament ordinari.

ACTIVITATS AMB PROFESSORAT

Es manté l'aforament màxim de 10 persones amb monitor per activitats en interior, amb obligatorietat de portar mascareta. Les activitats amb professorat organitzades en instal·lacions a l'aire lliure podran ser fins a 20 persones per monitor, no sent exigible l'ús de mascareta.

L'activitat de musculació romandrà oberta amb un aforament màxim del 50% com marca la normativa i amb mascareta obligatòria.

COMPETICIONS

Les competicions esportives internes es podran organitzar complint sempre amb el protocol establit a aquest efecte per part de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

Es mantindrà l'organització de competicions externes CADU, tant en modalitat equips com les competicions individuals, sempre amb el protocol establit a aquest efecte per part de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

Nota: Per a la realització d’activitat esportiva a l’aire lliure o en instal·lacions esportives obertes, i sempre que siga possible mantindre la distància de seguretat, no serà obligatori l’ús de màscara. La màscara serà obligatòria en zones o espais amb gran afluència de persones, on no siga possible mantindre la distància de seguretat recomanada per les autoritats sanitàries amb la resta de persones esportistes vianants. Per a la realització d’activitat esportiva en instal·lacions tancades serà obligatori l’ús de màscara.

Aquestes mesures, tal com indica la resolució romandran vigents fins al dia 9 de maig de 2021 inclós.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports