UJI

El Servei d'Esports continua el treball en les seues instal·lacions

Última modificació: 16/02/2021 | Font: SE

Les instal·lacions esportives de la Universitat Jaume I romanen parcialment tancades a conseqüència de la greu pandèmia que està patint el nostre país. Sense activitats amb professorat presencials i amb l'accés permés només per a esportistes d'elit, el volum d'utilització s'ha vist reduït d'una forma considerable, factor que està aprofitant el Servei d'Esports per a realitzar accions de manteniment que no es poden dur a terme en el dia a dia.

Entre d'altres, s'han substituït amb l'ajuda d'una grua totes les xarxes de protecció cremades pel sol dels camps de futbol i futbol 7. També, s'han raspallat els camps de futbol, les pistes de pàdel i les de tenis, repartint el cautxú i l'arena que s'acumula diàriament a conseqüència del seu ús.

S'han retirat totes les canaletes del voltant de la pista d'atletisme per a procedir a realitzar la seua neteja i aspiració per eliminar tota la brossa acumulada. També a la pista d'atletisme, s'ha desmuntat els matalassos d'alçada i perxa per tal de netejar amb aigua a pressió la zona on normalment descansen i s'ha aprofitat per a repintar els saltòmetres.

Al circuit de camp a través també s'han dut a terme tasques de condicionament del recorregut pintant fletxes i pedres cada 100 metres amb els colors corresponents de cada traçat, per tal de guiar als corredors i les corredores en els seus entrenaments i fent que els 4 recorreguts que es poden traçar siguen més fàcils de seguir sense cap coneixement previ del terreny.

La resta d'àrees del Servei també continuen actives intentant adaptar-se al món en línia per tal de seguir oferint alternatives als seus usuaris i usuàries malgrat la distància. Així bé, l'àrea de competició promou aquests dies tornejos en línia d'escacs coordinats per José Miguel Pérez, que estan sent un èxit de participació, l'àrea de formació ha adaptat 8 dels seus 12 cursos al món virtual i, com ja es va anunciar, l'àrea d'activitats ha tret el seu programa d'Esports en línia on qualsevol persona pot gaudir des de casa fent ioga o taekwondo amb els monitors i monitores del Servei d'Esports.

S'intenta així treure alguna cosa positiva d'aquesta situació, on l'absència d'usuaris i usuàries mostra una cara molt diferent de l'habitual on es poden veure unes instal·lacions plenes de clubs, associacions, estudiants i estudiantes participant en competicions internes i externes i gent de totes les edats gaudint de l'esport.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports