La Universitat Jaume I es va imposar en futbol masculí, handbol femení, futbol sala masculí i femení, vòlei masculí i tenis

22/12/2021 | SE

Gmail

Les Universitats de Castelló (UJI) i la Universitat Catòlica de València (UCV) es van enfrontar el dia 14 de desembre en la tercera jornada de lliga regular CADU, amb un balanç molt equilibrat al global dels enfrontaments.

En la seu de la universitat Jaume I es van disputar els partits del Bloc I, futbol, bàsquet i futbol sala en categoria masculina i femenina. Com a local l'UJI va guanyar els enfrontaments de futbol masculí i futbol sala femení.

A la seu de València es van disputar les modalitats del Bloc II , amb les victòries per part de l'UJI d'handbol femení, vòlei masculí i tenis. La resta d'enfrontaments van ser victòria per part de la Universitat Catòlica de València.

En les retransmissions en directe aquesta jornada es van donar en streaming els partits de bàsquet masculí i femení, disputats entre les dues universitats. Aquest fet segueix la línia de difusió per la qual la lliga CADU està apostant i gràcies a la qual cada jornada es retransmeten més de 14 partits en directe.

Les dues jornades restants es disputaran al mes de febrer, on la Universitat Jaume I s'enfrontarà a la Universitat Politècnica de València i la Universitat Miguel Hernández. Els resultats complets, les classificacions i calendari així com les fotografies es poden consultar a www.caducv.com.

Més Informació: Web CADU

Informació proporcionada per: Servei d'Esports