UJI

Arranca amb èxit de participació la competició interna de la Universitat Jaume I

Després d’un llarg període d’inactivitat en l'àmbit de la competició no federada, el passat 25 d’octubre, la Universitat Jaume I va posar en marxa el seu programa de competició Interna amb la Lliga de futbol 7 i els tornejos d’hivern de vòlei platja i els esports de raquetes, pàdel, frontenis, tenis i bàdminton.

L’èxit de participació d’aquestes modalitats ha estat rotund, amb un total de 2063 inscrits i inscrites en tota la competició.

La lliga de futbol 7, ha hagut de tancar-se en 44 equips, quedant en llista d’espera al voltant de deu equips, aquesta mesura s'ha pres per tal d’assegurar la qualitat de la competició. Pel que respecta als esports de raquetes, els tornejos de pàdel, igual que en la lliga de futbol 7, han hagut de tancar la inscripció en 44 parelles (avançats i principiants) , el tenis amb 35 persones inscrites està en nombres de participació molt interessants i es consolida com una de les modalitats més sòlides entre les nostres competicions, mentre que esports més minoritaris com el frontenis i el bàdminton mantenen el mínim de participació per a poder gaudir d’una competició de qualitat, amb 10 i 8 respectivament.
La modalitat de vòlei platja ha estat la gran sorpresa amb 18 parelles inscrites, i amb un nivell competitiu molt elevat.

Perquè respecte als tornejos puntuals, el 3 de novembre, en jornada vespertina, va tindre lloc el primer d’aquest. Va ser la modalitat d’escacs l’encarregada de donar el tret d’eixida, i com sempre, la participació va ser més que acceptable en aquest tipus de competició. El 17 de novembre està programat el Torneig de bàsquet 3 x 3 en el pavelló poliesportiu de la nostra Universitat, també en jornada de vesprada, amb 12 equips en categoria mixt, la intensitat i diversió està més que segura. Cal esperar fins a desembre per a poder gaudir de les modalitats de tenis taula i tetratló. A més a més, aquest curs acadèmic, presenta com a novetat que la lliga de futbol sala ha d’esperar al segon semestre per a poder començar, de ben segur que serà un èxit també.

Fotografíes de les lligues i tornejos