El Servei d’Esports amplia el gimnàs exterior de la zona d’aire lliure.

16/11/2021 | SE

Gmail

Amb la posada en marxa de la iniciativa "Campus Saludable" tota la comunitat universitària té accés gratuït a la zona d'aire lliure del Servei d'Esports. Aquesta zona inclou camps de futbol, camp de rugbi, rocòdrom, pista d'atletisme, pista d'hoquei, camp de futbol sala, camps de bàsquet, un circuit de gespa per a córrer i un gimnàs exterior.

Per tal de millorar l'oferta d'activitats que es poden realitzar en aquest gimnàs exterior, el Servei d'Esports ha duplicat la seua extensió i ha instal·lat noves estructures.

Actualment el gimnàs exterior compta amb una estructura major de barres, anelles, corda, caixons de pliometria i diferents bases inestables per a millorar la propiocepció.

A més, s'està treballant per a instal·lar en un futur un panell amb informació de com realitzar diferents entrenaments.

Amb tot açò, es pretén que tant l'estudiantat, el professorat i els treballadors i treballadores de l'UJI tinguen un nou espai on entrenar de forma gratuïta i millorar així la seua composició corporal i com no la seua salut.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports