12/11/2021 | SE

Gmail

Les Universitats de Castelló (UJI) i d'Alacant es van enfrontar als seus respectius campus el dia 10 de novembre amb un balanç favorable per a la Universitat d'Alacant que va guanyar onze dels enfrontaments.

Al campus de la universitat Jaume I es van disputar els partits de futbol, bàsquet i futbol sala en categoria masculina i femenina. Com a local l'UJI va guanyar en futbol i futbol sala masculí imposant-se en la resta de partits la universitat d'Alacant.

A la seu d'Alacant es van disputar les modalitats d'handbol, volei, rugbi, pàdel i tenis també en categoria masculina i femenina. Ací es van imposar els equips d'Alacant en els dos handbols, el volei femení, el pàdel així com en tres dels quatre partits de rugbi. En el tenis, un dels partits de rugbi femení i el volei masculí la Universitat Jaume I es va imposar com a visitant.

La pròxima jornada es jugarà el dia 25 de novembre on la Universitat Jaume I s'enfrontarà a la U. Politècnica de València i Alacant a la U. Catòlica de València. Els resultats complets, les classificacions i calendari així com les fotografies es poden consultar a www.caducv.com.

Com a novetat en aquesta jornada les dues universitats van retransmetre partits en directe on la Universitat d'Alacant va retransmetre la modalitat d'handbol i l'UJI el futbol.

Més Informació: Web CADU

Informació proporcionada per: Servei d'Esports