UJI
  • Serveis
  • Servei d'Esports

Última modificació: 31/07/2020 | Font: SE

El Servei d'Esports de l'UJI llança a partir d'octubre de 2020 un ampli ventall de competicions esportives després de la suspensió de tota la competició esportiva 2019-2020 amb motiu de la COVID-19, una nova temporada i una nova oportunitat de triar entre l'àmplia gamma de competicions internes. El Servei d'Esports ofereix la possibilitat de practicar diferents esports enfrontant-se a altres membres de la comunitat universitària amb dates i horaris flexibles i sense eixir del campus de l'UJI.

Pel que fa als esports de raqueta, hi ha competicions de pàdel, tennis, frontenis, bàdminton o esquaix, tornejos semestrals d'hivern i primavera amb un partit per setmana i tota l'emoció de la competició. La modalitat de voleibol-platja té el mateix format de competició, podent gaudir d'aquest esport tant a l'hivern com a l'estiu.

Altres esports com el bàsquet 3x3, els escacs, el tennis de taula i el tetratlón d'atletisme també tenen cabuda en el programa de competicions internes de l'UJI. Aquests tornejos es disputen en format concentració amb tres dates repartides al llarg del curs escolar.

A més, amb la intenció de fomentar la relació entre els col·lectius d'alumnat i PDI del conjunt de centres de la Universitat Jaume I, el Servei d'Esports posa en marxa per tercer any consecutiu el Torneig Intercentres 2021, una competició cada any més consolidada, que enfronta als centres de l'UJI i on tot l'equip ha de pertànyer al mateix centre.

Una altra novetat per al pròxim curs es troba en les modalitats de lliga, Futbol 7 i Futbol Sala, que hauran d'esperar al segon semestre per al seu inici.

Per als quals vulguen representar a l'UJI en les competicions autonòmiques i nacionals estan disponibles els següents esports; bàdminton, esquaix, frontenis, escacs, tennis de taula i voleibol de platja. El primer pas és jugar els tornejos classificatoris que tenen lloc entre els mesos d'octubre i novembre.

En la passada temporada més de 600 inscrits van gaudir de les lligues de raquetes i tornejos multi esport i més de 400 van ser els inscrits en els diferents tornejos intercentres.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports