UJI

Reobertura de les instal·lacions esportives UJI

Última modificació: 03/06/2020 | Font: SE

El Servei d’Esports de la Universitat Jaume I s'incorpora al retorn gradual a l'activitat presencial amb la reobertura de les instal·lacions esportives descobertes de què disposa el campus. Les instal·lacions cobertes (pavelló poliesportiu i piscina) realitzaran la seua reobertura sempre que les condicions sanitàries ho permeten.

La reobertura d'aquests espais esportius descoberts tindrà un horari d'obertura al públic que anirà entre les 9 i les 13 hores. Les condicions d'aforament, neteja i ús estan definides en el marc competencial de les directrius sanitàries a la web de la desescalada. En aquest sentit, la pràctica esportiva a l'aire lliure es converteix en un espai que redueix les condicions de risc de contagi.

L'accés a aquestes instal·lacions es realitzarà mitjançant la reserva de l'espai a utilitzar seguint el procediment habitual per a la reserva d'espais habilitat en IGLU, amb l'excepció de la pista d'atletisme i zona de "running" que es realitzarà mitjançant un correu electrònic a se@uji.es.

Com a novetat i per a afavorir les condicions de salut de la comunitat universitària, es crea una Targeta esportiva COVID-19 en la qual podrà inscriure's qualsevol persona que pertany a la comunitat universitària a cost “0” i amb una duració que expirarà el 31 de juliol de 2020. Aquesta mesura permetrà l'accés de qualsevol membre de la comunitat universitària, amb la preceptiva reserva, a realitzar activitat física en aquests espais i potenciar una millora de la salut en llocs en els quals es redueixen les condicions de risc de contagi.

Aquesta reobertura afavorirà també al col·lectiu d'esportistes d'elit de la Universitat Jaume I facilitant el seu pla de treball per a la nova readaptació als entrenaments i posada en forma després del període de confinament.

Des del Servei d'Esports estem eperant-vos per a junts fer cami cap a la normalitat.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports