UJI
  • UJI

El Servei d'Esports de l'UJI organitza el primer torneig interuniversitari d'escacs en línia #Yomequedoencasa

Última modificació: 06/05/2020 | Font: SE

A conseqüència de l'excel·lent funcionament dels diferents tornejos d'escacs chess UJI-Yomequedoencasa, el Servei d'Esports de l'UJI organitza el pròxim dijous 7 de maig a partir de les 17 hores el primer torneig interuniversitari d'escacs per internet per a totes les universitats valencianes que formen part del Campionat Autonòmic d'Esport Universitari (CADU).

A més a més, aquesta iniciativa ha estat motivada degut a l'estat d'alarma establert des del 13 de març pel govern espanyol i que ha tingut com a conseqüència la suspensió de part dels campionats universitaris CADU individuals programats per a aquest curs acadèmic.

En el campionat podran participar totes les universitats valencianes que formen el Campionat Autonòmic d'Esport Universitari (CADU). El nombre de participants serà il·limitat i cadascuna de les universitats a través del seu Servei d'Esports podrà inscriure a tots els membres de la seua comunitat universitària que estiguen interessats (PAS, PDI i estudiantat).

El sistema de competició serà el Sistema Masnou i té prevista una durada aproximada de 2 hores.

Aquesta és una nova iniciativa del Servei d'Esports per a promoure l'esport i la competició interuniversitària i animar a les comunitats universitàries valencianes en el confinament provocat per la COVID-19.

El torneig es disputarà a la web www.lichess.org. Cal entrar i enregistrar-se prèviament a la dita web, és molt senzill i completament gratuït, tan sols demana un correu electrònic per a fer-ho. El dia del torneig cal entrar a la web amb uns minuts d'antelació a través de l'enllaç i contrasenya que proporcionarà l'organització a les persones inscrites.

A continuació es detallen els contactes per a la realització de la inscripció de les diferents universitats participants:

UCH:  deportes@uchceu.es

UCV: safd@ucv.es

Més informació sobre el torneig.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports