UJI

Quarta jornada CADU

Última modificació: 13/02/2020 | Font: SE

Aquest dimecres 12 de febrer s'ha disputat la quarta jornada de la lliga regular del Campionat Autonòmic d'Esports Universitari (CADU) d'equip.

Aquesta penúltima jornada es va disputar contra la Universitat Catòlica San Vicent Màrtir (UCV). El bloc I dels nostres equips, Futbol Masculí i Femení, Bàsquet Masculí i Femení i Futbol sala masculí i Femení, van disputar els seus encontres com a locals, mentre que les modalitats del Bloc II Handbol Masculí i Femení, Voleibol Masculí i Femení, Tenis i Pàdel es van haver de desplaçar a València.

La jornada va estar molt disputada en la majoria dels seus encontres, tant a Castelló com a València. Dels partits disputats a casa, cal destacar a l'equip de futbol femení, que va guanyar amb un contundent resultat de set a u. Dels partits disputats a València destaca una nova victòria d'handbol femení, del vòlei masculí i de l'equip de tenis, totes modalitats amb sèries i clares opcions d'aplegar a la Fase Final de 5 de març.

La quinta i última jornada de la fase regular es disputarà el pròxim 27 de febrer contra la Universitat Politècnica de València (UPV). Us esperem a tots i totes! Som UJI!

Resultats, classificacions, calendaris, normatives, etc.: lliga CADU 2019-2020

FOTOGRAFIES