UJI
  • UJI
  • Serveis
  • Servei d'Esports

Comunicat Servei d'Esports davant la nova resolució del 5 de desembre de 2020, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública

Última modificació: 15/01/2021 | Font: SE

D'acord amb la nova Resolució del 5 de desembre de 2020 , de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual s'acorda noves mesures addicionals en la Comunitat Valenciana, com a conseqüència de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19, relacionem les mesures que afecten les instal·lacions esportives de la Universitat Jaume I de Castelló:

INSTAL·LACIONS

Totes  les dutxes de les zones de piscina, raquetes, pavelló i aire lliure romandran tancades, per la qual cosa no es podran utilitzar.

Es podran utilitzar els vestidors de totes les instal·lacions esportives, seguint les indicacions del personal del Servei d'Esports. L'aforament màxim de la piscina de la universitat és de 38 persones al vas gran i 15 al vas menut, excepte les activitats d'aquaeròbic i spinning que tenen un aforament de 15 i 11 (més el monitor) respectivament.

La pràctica d'esports col·lectius amb contacte físic (futbol, futbol sala, bàsquet, etc) no estarà permesa a les instal·lacions UJI exepte les activitats de l’àmbit dels Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana, del campionat autonòmic d’esports universitari (CADU), de l’esport federat i de l’esport professional.

ACTIVITATS AMB PROFESSORAT

Les activitats amb professorat, que es realitzen en instal·lacions obertes o tancades , tindran un aforament màxim de 30 persones, el qual serà controlat pel monitor o monitora de cada activitat. Sempre que no supere el 30% de l'aforament de l'espai.

COMPETICIONS

Les competicions esportives i entrenaments del CADU que s'estan disputant, no es veuran afectades, sempre que respecten l'indicat anteriorment quant a aforaments, vestidors i dutxes.

Aquestes mesures, tal com indica la resolució romandran vigents fins al dia 31 de gener de 2020.( Segons Resolució de 8 de gener de 2021 )

Informació proporcionada per: Servei d'Esports