UJI
  • UJI
  • Serveis
  • Servei d'Esports

Comunicat Servei d'Esports davant la resolució del 6 de novembre de 2020, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública

Última modificació: 11/11/2020 | Font: SE

D'acord amb la Resolució del 6 de novembre de 2020 i la posterior correcció d'errors, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual s'acorda mesures addicionals extraordinàries a la Comunitat Valenciana, com a conseqüència de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19, relacionem les mesures que afecten les instal·lacions esportives de la Universitat Jaume I de Castelló:

INSTAL·LACIONS

Tots els vestidors i les dutxes de les zones de raquetes, pavelló i aire lliure romandran tancats, per la qual cosa no es podran utilitzar.

Es podran utilitzar els vestidors de la piscina, seguint les indicacions del personal del Servei d'Esports i dels socorristes. Les dutxes de la zona de piscina romandran tancades, per la qual cosa no es podran utilitzar.L'aforament màxim de la piscina de la universitat és de 41 persones al vas gran i 16 al vas menut, excepte les activitats d'aquaeròbic i spinning que tenen un aforament de 16 i 13 (més el monitor) respectivament.

ACTIVITATS AMB PROFESSORAT

Les activitats amb professorat, que es realitzen en instal·lacions tancades, tindran un aforament màxim de 20 persones, el qual serà controlat pel monitor o monitora de cada activitat.

Les activitats amb professorat, que es realitzen en instal·lacions obertes, tindran un aforament màxim de 30 persones, el qual serà controlat pel monitor o monitora de cada activitat.

COMPETICIONS

Les competicions esportives i entrenaments del CADU que s'estan disputant, no es veuran afectades, sempre que respecten l'indicat anteriorment quant a aforaments, vestidors i dutxes.

Aquestes mesures, tal com indica la resolució romandran vigents fins al dia 9 de desembre de 2020.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports