UJI
  • UJI
  • Serveis
  • Servei d'Esports

El Servei d'Esports de la Universitat Jaume I manté el seu programa d'activitats esportives en un curs marcat per la Covid-19

Última modificació: 29/09/2020 | Font: SE

El Servei d'Esports de la Universitat Jaume I ofereix un ampli ventall d'activitats esportives en un curs marcat per la Covid-19. Ja són prop de 2800 els inscrits i inscrites en les diferents activitats amb professorat, competició, cursos de formació, cursets i activitats puntuals.

Amb un inici de curs semipresencial, el Servei d'esports ha apostat per mantindre l'oferta d'activitats oferida en anys anteriors, reduint les places oferides i prenent mesures de seguretat enfront de la Covid-19 sota el que s'estableix per les autoritats competents. En aquest primer mes, hi ha un total de 2879 inscrits i inscrites, açò suposa un 50% d'ocupació, les inscripcions segueixen obertes fins al 31 de gener de 2020. Les més demandades han sigut Ioga, Aiguaritmes, Natació i Musculació amb algun dels grups tancats per 100% d'inscripcions.

A més com a novetat, en la pàgina web del Servei d'Esports, dins de cada activitat, s'ha publicat la fitxa tècnica de seguretat enfront del Covid-19.

Referent a activitats per a xiquets i xiquetes cal assenyalar que tant Natació com Pàdel estan amb el 100% d'ocupació, i solament queden vacants en alguns grups en la modalitat de Tenis.

També fomenten la competició en l'àmbit de la comunitat universitària, tant en l'àmbit intern com a autonòmic. Per a açò organitzen tornejos puntuals i vòlei platja o bàsquet 3x3. D'altra banda la competició externa s'inicia amb la lliga CADU (Campionat Autonòmic d'Esport Universitari), la inscripció segueix oberta.

Els cursos de formació en aquest primer semestre, manté la seua aposta per una formació heterogènia relacionada amb l'esport, amb el Curs d'instructor pilates, el Curs d'entrenador personal , el Curs Instructor o instructora de condicionament físic en grup amb suport musical, Taller d'Iniciació als escacs en línia, Taller d'iniciació a l'escalada esportiva o el Curs de Dona, esport i cicle menstrual (semipresencial). A més a més un any més es realitzarà el curs d'àrbitres per als estudiants UJI.

A més a més comencen les activitats en la naturalesa el dissabte 17 d'octubre amb la sortida de senderisme "Barranc dels Horts (Ares del Maestrat)". Al llarg del curs aniran obrint les inscripcions per a la resta d'eixides.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports