UJI

Aplega l’hora dels esports individuals.

Campionats autonòmics d'esports individuals universitaris 2019- 2020
Última modificació: 14/01/2020 | Font: SE

A partir de l'1 de febrer i fins a finals de maig tindran lloc tots els campionats autonòmics d'esports individuals universitaris (CADU). Un cop acabats els classificatoris CADU d’aquells esports individuals amb més demanda d’inscripcions, el Servei d’Esports obre el termini d’inscripció per a la resta d’esports.

Totes aquelles persones interessades a participar en qualsevol d'aquests esports que complisquen els requisits exigits en cadascuna de les modalitats, hauran de passar per les oficines del Servei d’Esports per tal de formalitzar la inscripció. Aquestes, es deuran realitzar preferentment un mes abans del dia de la competició.

La Universitat  Jaume I de Castelló organitza aquest any les modalitats de Camp a Través i Atletisme, el primer coincidint amb el Memorial Enrique Beltran el 6 de febrer en la zona de camp a través de l'UJI i l'atletisme en les instal·lacions de Gaetà Huguet els dies 3 i 4 d'abril.

El preu d'inscripció és gratuït amb Targeta Esportiva i de 6 euros sense targeta.

Calendari i seus de les modalitats esportives sense classificatoris previs

Més informació a la web de la secretaria CADU de totes les modalitats esportives

Informació proporcionada per: Servei d'Esports