UJI

LLigues de raquetes i tornejos UJI

Última modificació: 12/07/2019 | Font: SE

Una nova temporada i una nova oportunitat de triar entre l'àmplia gamma de competicions internes que ofereix el Servei d'Esports de l'UJI. Siga el que siga el teu esport, el Servei d'Esports t'ofereix la possibilitat de practicar-ho enfrontant-te a altres membres de la comunitat universitària amb dates i horaris flexibles i sense sortir del campus de l'UJI.

Si et van els esports de raqueta, pots inscriure't en les nostres competicions de Pàdel, Tenis, Frontenis, Bàdminton o Esquaix. Tornejos semestrals d'hivern i primavera amb un partit per setmana i tota l'emoció de la competició.

Altres esports com el Bàsquet 3x3, els escacs, i el tenis de taula també tenen cabuda al programa de competicions internes de l'UJI. Aquests tornejos es disputen en manera concentració amb tres dates repartides al llarg del curs escolar que ja es poden consultar a la web.

I si el que voleu és representar a l'UJI en les competicions autonòmiques i nacionals recordeu que en els següents esports; Bàdminton, Esquaix, Frontenis, Escacs, Tenis de taula i Volei Platja, el primer pas és jugar els tornejos classificatoris que tenen lloc entre els mesos d'octubre i novembre.

En la passada temporada més de sis-cents inscrits van gaudir de les nostres lligues de raquetes i tornejos multi esport. El proper mes d'octubre els guanyadors d'aquestes competicions rebran els seus trofeus acreditatius i els premis corresponents en la tradicional Festa de l'esport.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports