UJI

Última modificació: 01/10/2019 | Font: SE
  • El Servei d’Esports de la Universitat Jaume I celebra un any més la festa de l’esport.
    El pròxim dijous 17 d'octubre, a les 13.00 hores, al saló d'actes de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de la Universitat Jaume I i amb la presència de la rectora de la Universitat Jaume I de Castelló, Eva Alcón Soler i un representant del Villarreal C.F., tindrà lloc la festa de l'esport

El pròxim dijous 17 d'octubre, a les 13.00 hores, al saló d'actes de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de la Universitat Jaume I i amb la presència de la rectora de la Universitat Jaume I de Castelló, Eva Alcón Soler i representants del Villarreal C.F., tindrà lloc la festa de l'esport. En aquesta festa es farà entrega dels trofeus als campions i campiones de lliga de les competicions internes del curs 2018/2019, entre ells podrem veure als equips Steaua del Grifo, Amigos de Monfi, Sobrinos de Deco o els ja clàssics Playas de miami. També es lliuraran trofeus per a altres modalitats esportives de les lligues internes com són el pàdel, tenis, esquaix, bàdminton, frontennis, bàsquet 3x3, vòlei platja, tenis taula i escacs on més de 1700 jugadors i jugadores  van estar disputant els prop de 600 partits de competició.

A més a més, es lliuraran com ja ve sent tradicional, els xecs a tots els premiats dins de les Beques Càtedra Endavant Villarreal C.F. de l'Esport de l'UJI que aquest curs ha repartit 30.000 euros entre estudiants de l'UJI, part d'eixa borsa de diners provenen de la venda d'entrades que el Villarreal CF i l'UJI ofereixen als estudiants per gaudir del futbol de la lliga de futbol professional. Aquest any rebran els xecs un total de 42 estudiants, 27
 dones i 15 homes, que aconseguiran una dotació econòmica que va dels 450 euros fins a un màxim de 1.000 euros.

D'altra banda la universitat rendirà reconeixement als estudiants que van obtenir medalles als campionats universitaris de 2018-2019. Els guardonats amb medalla d'or van ser Alexis Sastre (alçada), Laura Odeni (triple salt), Pablo Torrijos (triple salt), Osarumen Odeh (martell),  Claudia Conte (llargada) i Víctor Ruiz (1500 m.ll.). D'altra banda,
Carmen Ramos (javelina) Claudia Conte (alçada) i Rodrigo Iglesias (javelina) van aconseguir medalles de plata.

Com sempre tindrem alguna sorpresa dins de la festa en forma d'obsequi per als assistents.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports