panoramica UJI

Un any més el Servei d’Esports de l’UJI promou la participació femenina en competicions externes

06/09/2019 | SE

El Servei d'Esports de la Universitat Jaume I continuarà en aquest curs acadèmic amb la campanya per incrementar la participació de les dones en les competicions externes. Per aquest motiu, mantindrà i implantarà d'una sèrie d'accions amb la intenció de continuar millorant la participació de les estudiantes en els campionats autonòmics i en els campionats d'Espanya universitaris.

Aquesta sèrie d'accions es van iniciar el passat curs acadèmic i van tindre un resultat molt satisfactori, amb l'increment de la participació de més d'un 50% respecte a l'any anterior, amb un total de 233 dones. En aquest curs, el Servei d'Esports espera superar aquesta participació.

Com a novetat, el Campionat Autonòmic d'Esport Universitari (CADU) ha apostat per equiparar el futbol femení amb el masculí. En aquesta edició el futbol 11 femení passarà a formar part de la lliga CADU, deixant de banda el format de concentració. D'aquesta manera, es dóna resposta a una reivindicació de les universitats durant els últims anys.

A més, cal recordar que el Servei d'Esports continua treballant a l'hora de millorar els equipaments de joc i ofereix a totes les persones participants en competicions externes una sèrie de beneficis, com són un dia setmanal de musculació gratis, entrenaments periòdics, material i instal·lacions esportives específiques d'entrenament i competició, desplaçaments, manutenció i allotjament gratuït, si escau els dies de competició, així com l'accés a crèdits ECTS per assistència a partits i entrenaments.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports
Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya