UJI

Portes obertes Servei d'Esports de l'UJI 2019

Última modificació: 03/09/2019 | Font: SE

Durant el mes de setembre i octubre el Servei d’Esports ha programat les jornades de portes obertes a les seues activitats i les seues instal·lacions, com ha estat fent en anys anteriors. Aquest any la setmana de portes obertes oferirà activitats amb professorat, a més de la sala de musculació, on els usuaris i usuàries tindran accés lliure de 9 del matí a 9 de la nit.

Com tots els anys, aquestes jornades de portes obertes no estan únicament adreçades a la comunitat universitària, igual que les activitats que els Servei d’Esports programa anualment, sinó que qualsevol persona sense cap vinculació amb l’UJI pot accedir gratuïtament a les classes. D'aquesta manera, el Servei d'Esports vol donar-se a conèixer entre la gent que no conega les seues instal·lacions activitats amb professorat, i a més ajudar els nostres usuaris i usuàries a decidir quines activitats els agraden més o quines s'ajusten més als seus objectius físics.

Calendari de portes obertes:

• Ús lliure sala musculació/fitness: del 3 al 6 de setembre de 2019, de 9 a 21 h
  • Activitats aquàtiques: del 9 al 12 de setembre de 2019 (horaris)
  • Ús lliure de la zona de raquetes, pavelló poliesportiu, instal·lacions a l’aire lliure i piscina: del 23 al 26 de setembre 2019
  • Activitats de raquetes:  1 i 3 d'octubre de 2019 (horaris)
  • Activitats de condicionament físic i salut: del 23 al 26 de setembre de 2019 (horaris)

La forma d'inscriure serà per web. Aquelles persones que no tinguen vincle amb la universitat hauran d'acudir a finestreta en les mateixes oficines del Servei d'Esports situades a les instal·lacions esportives de l'UJI. Entre totes les persones inscrites es realitzarà un sorteig de 5 Bons de 10 usos.

Portes Obertes 2019

Informació proporcionada per: Servei d'Esports