UJI

El Servei d'Esports obri les inscripcions als cursos de formació esportiva convalidables per crèdits ECTS

Última modificació: 31/07/2019 | Font: SE

Des del dia 15 de juliol estan obertes les inscripcions per als cursos de formació esportiva que durà a terme el Servei d'Esports en el primer semestre del curs 2019-2020, per mitjà dels quals es poden obtenir crèdits ECTS.

Per a aquest primer semestre, el Servei d'Esports aposta per una formació heterogènia relacionada amb l'esport. Concretament, ofereix un total de 10 cursos de formació esportiva dels quals cinc tenen habilitació professional.

De la llista de cursos, destaca la continuïtat de les propostes de Patró d’embarcacions d’esbarjo (PER) i Patró de navegació bàsica (PNB), Curs d’entrenador o entrenadora personal d’alt rendiment i tècniques avançades de musculacióInstructor de Pilates MatworkCurs de monitor i monitora d’activitats de temps lliure educatiu infantil i juvenil i Taller d'iniciació a l'escalada esportiva.

Com a novetats, el Servei d'Esports ofereix la següent formació: Curs d'instructor o instructora de condicionament físic en grup amb suport musical , Taller de bicicleta de muntanya per a dones, Taller de defensa personal femenina, i Taller avaluació del rendiment en els corredors i corredores

D'altra banda, un any més, el Servei d'Esports aposta per continuar amb la formació dels alumnes com a àrbitres de FS i F7 perquè després els habilite per xiular partits de les lligues internes i poder obtenir un sobresou per a les seues despeses a la universitat.

Per últim, cal destacar que també es podrà consultar en la web del Servei d'Esports un avançament dels cursos sobre els quals es treballa de cara al segon semestre i que inclouran, a falta de confirmació de dates, propostes tan interessants com les de socorrista aquàtic, clínics de pàdel, monitor de menjador, instructor de ioga, parkour o formació en busseig.