UJI

L'UJI és la quarta classificada en el Campionat Autonòmic de Taekwondo

L'UJI va organitzar el Campionat Autonòmic d'Esport Universitari de Taekwondo avantsala del campionat d'Espanya que es celebrarà al mes de maig
Última modificació: 11/02/2019 | Font: SE

El dissabte 9 de febrer de 2019 el pavelló poliesportiu de l'UJI va acollir prop de cent taekwondistes en categoria masculina i femenina que representaven les seues universitats en el campionat autonòmic d'esport universitari. Aquest campionat ha servit a més a més com banc de proves, tant per als competidors com per a organitzadors i voluntariat, per al campionat d'Espanya que organitzarà la nostra universitat els dies 3 i 4 de maig de 2019.

La Universitat Jaume I va aconseguir dos ors, dos argents i cinc bronzes que la van deixar en el quart lloc per equips, superada per la Universitat d'Alacant, tercera, Universitat de València , segona, i la Universitat Politècnica de València, campiona per equips.

Amb aquests resultats, l'UJI manté les seues possibilitats de fer un bon paper o fins i tot d'optar a medalles per als campionats d'Espanya universitàris.

Aquest va ser el medaller de l'UJI:

Cat. Absoluta:

Cat. Promoció: