UJI

Viu la temporada d'esquí amb la setmana blanca a Grandvalira

Última modificació: 08/01/2020 | Font: SE

El Servei d’Esports organitza un viatge a la neu a Gran Valira per al mes de març coincidint amb les festes de Magdalena, concretament del 15 al 20 de març de 2020.

Aquest viatge inclourà per a les persones inscrites el transport en autobús, 5 dies de forfet de pistes, 5 dies de mitja pensió en l’hotel Espel 3* amb habitacions per a dues persones, 5 dies de menjar en pistes, 5 dies de classes (2 hores diàries), assegurança de viatge, assegurança d’esquí o de snowboard i material esportiu.

Els preus, depenent de la vinculació amb la Universitat, varien entre els 595 € per a la comunitat universitària de la Jaume I i els AlumniSAUJI Premium i els 615€ per als altres col·lectius. Totes aquelles persones que hi porten material propi tindran un descompte de 30 € en el preu final del viatge. A més a més, els menors de 18 anys tindran descomptes especials.

El període d’inscripció comença el dia 16 de desembre de 2019 per a la comunitat universitària de l'UJI  i la resta de vinculacions ho faran des del 20 de gener de 2020.

Per a aquelles persones que s’inscriguen la reunió informativa serà el dimecres 11 de març de 2020 a les 13.00 hores al pavelló poliesportiu UJI.

Cartell

Inscripcions a les oficines del Servei d'Esports

Informació proporcionada per: Servei d'Esports