UJI

Segona jornada CADU

Última modificació: 29/11/2019 | Font: SE

Aquest dimecres 27 de novembre es va disputar la segona jornada de lliga del Campionat Autonòmic d'Esports Universitari (CADU).

En aquesta segona jornada destaquen les meritòries victòries de l'equip de Voleibol Masculí, Handbol Femení i Tenis enfront d'una Universitat tan forta com és la Universitat d'Alacant, totes tres certifiquen el gran inici de Lliga i es consoliden en el més alt de la classificació.

Per altra banda, no van patir la mateixa sort la resta dels nostres equips. No obstant això, destaquem el compromís de tots els estudiants i estudiantes que formen part dels nostres equips, i que una jornada més han demostrat el seu esforç i entrega en aquest dur i exigent campionat.

La tercera jornada es disputarà el pròxim 12 de desembre contra la Universitat Miguel Hernàndez (UMH). Us esperem a tots i totes! Som UJI!

FOTOGRAFIES

VÍDEO-RESUM DELS ENCONTRES AMB SEU EN LA UNIVERSITAT D'ALACANT