UJI

Inici del Campionat Autonòmic d'Esport Universitari (CADU)

Comença la competició per a les nostres seleccions
Última modificació: 13/11/2019 | Font: SE

Els equips de la UJI es preparen per a jugar la primera jornada de la lliga universitària. Els partits es jugaran en cinc jornades que aniran de novembre de 2019 a febrer de 2020. També es realitzaran tres concentracions per als equips de rugbi masculí i femení. La primera jornada de concentració serà el pròxim 14 de novembre.

La primera jornada de lliga CADU tindrà lloc contra la Universitat de València (UVEG) dimarts que ve 12 de novembre. En les nostres instal·lacions de la UJI, la jornada s'obrirà en el pavelló poliesportiu amb els equips d'handbol, de vòleibol i de pàdel i tennis.

En aquesta ocasió, les seleccions de futbol, basquet i futbol sala, tant masculí com a femení, es desplaçaran a la ciutat del Túria, a la Universitat de València, per a jugar la primera jornada.

Es convida a la comunitat universitària a animar les seleccions de la UJI des de les graderies, on es pot accedir per a veure els partits.

Resultats, classificacions, calendaris, normatives, etc.: lliga CADU 2019-2020

Informació proporcionada per: Servei d'Esports