UJI

Última modificació: 16/10/2019 | Font: SE

El Servei d'Esports de la Universitat Jaume I ofereix cada curs acadèmic un ampli ventall d'activitats esportives. Ja són més de 5000 els inscrits i inscrites en activitats amb professorat, competició, cursos de formació, cursets i activitats puntuals.

Aquest primer mes d'inscripcions en activitats amb professorat, han oferit 6.425 places aconseguint un total de 3613 inscrits i inscrites, açò suposa un 41,37% d'ocupació, les inscripcions segueixen obertes fins al 31 de gener de 2019. Les més demandades han sigut Activitat física per a majors, amb un 100% d'inscrits, Ioga,GAC, Natació o Pilates amb grups tancats per 100% d'inscripcions.

Referent a activitats per a xiquets i xiquetes cal assenyalar que tant Natació com Pàdel estan amb el 100% d'ocupació, i solament queden vacants en alguns grups en la modalitat de Tenis.

També fomenten la competició en l'àmbit de la comunitat universitària, tant en l'àmbit intern com a autonòmic. Per a açò organitzen tornejos puntuals i lligues anuals en diferents modalitats esportives com futbol 7, vòlei platja o bàquet 3x3. D'altra banda la competició externa s'inicia amb la lliga CADU (Campionat Autonòmic d'Esport Universitari), la inscripció segueix oberta.

Els cursos de formació en aquest primer semestre, manté la seua aposta per una formació heterogènia relacionada amb l'esport, amb el Curs d'instructor pilates, el Curs d'entrenador personal , el Curs Instructor o instructora de condicionament físic en grup amb suport musical, Taller d'avaluació del rendiment en els corredors i corredores, Taller de bicicleta de muntanya per a dones o el Taller d'iniciació a l'escalada esportiva. A més a més un any més es realitzarà el curs d'àrbitres per als estudiants UJI.

En cursets i activitats puntuals  hi han un total de 729 places cobertes, a més comencen les activitat en la naturalesa el dissabte 26 amb la sortida de senderisme El Camí del Cid: etapa Los Calpes-senda la Bojera-Montanejos. Al llarg del curs aniran obrint les inscripcions per a la resta d'eixides.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports