UJI

UJI Voluntària als Campionats d’Espanya Universitaris 2019

Les inscripcions al programa de voluntariat dels campionats d'Espanya universitaris es poden fer des de l'adreça https://bit.ly/2saMoGO
Última modificació: 25/02/2019 | Font: SE

Amb motiu de la celebració dels Campionats d'Espanya universitaris 2019 que es disputaran a la Universitat Jaume I de Castelló, el programa de voluntariat propi de la Universitat Jaume I, UJI Voluntària, a través del seu subprograma de voluntariat esportiu col·laborarà activament com a suport dels tres campionats que se celebraran a la nostra universitat.

Per aquesta raó, el Servei d'Esports ha establert un voluntariat específic al qual podran inscriure's totes aquelles persones que vulguen col·laborar i conéixer millor el món de la gestió i organització esportiva en l'atletisme, el futbol i el taekwondo. Els voluntaris i voluntàries, a més de poder obtenir crèdits, rebran roba esportiva i un certificat de la formació rebuda en matèries tan interessants com el protocol en l'esport, la logística esportiva, gestió d'inscripcions i acreditacions, gestió audiovisual o redacció de notícies de les diferents competicions.

Per últim, cal destacar que les tres modalitats que es duran a terme a l'UJI aquest any 2019 seran la d'atletisme del 3 al 5 de maig, la de taekwondo els dies 3 i 4 de maig i la de futbol del 6 al 10 de maig. Aquestes seran tres de les 25 modalitats que es disputaran a la Comunitat Valenciana, on la Universitat d'Alacant, Universitat de València, Universitat Politècnica de València, Universitat Cardenal Herrera CEU, Universitat d'Elx i Universitat Catòlica de València es repartiran les 22 modalitats restants, la qual cosa suposa un repte, ja que la nostra comunitat serà pionera a l'hora d'organitzar conjuntament uns Campionats d'Espanya universitaris que aglutinaran més de 6.000 universitaris i universitàries de les diferents universitats espanyoles.

Les inscripcions en el programa de voluntariat campionats d'Espanya universitaris es poden fer des de l'adreça https://bit.ly/2saMoGO

www.ceuscv2019.com

Informació proporcionada per: Servei d'Esports