UJI

Portes obertes activitats esportives UJI gener 2019

Prova les activitats esportives al segon semestre
Última modificació: 14/01/2019 | Font: SE

L'última setmana de gener de 2019 el Servei d'Esports ha programat unes jornades de portes obertes on s'oferiran accés lliure i gratuït a qualsevol persona interessada (pertanyent a la comunitat universitària o no) a la majoria d'activitats de condicionament físic, salut i esportives.

D'aquesta manera, el Servei d'Esports vol ajudar, als seus usuaris i usuàries, a decidir quines activitats els agraden més o aquelles que s'ajusten als seus objectius.

Un total de 87 grups d'activitats donaran cabuda des del dilluns 28 al dijous 31 de gener de 2019 a qualsevol persona que vulga ocupar les prop de 2.000 places en activitats esportives.

Tota la informació d'activitats i horaris es pot consultar aquí. La forma d'inscriure serà per web a través del següent enllaç. Aquelles persones que no tinguen vincle amb la universitat hauran d'acudir a finestreta en les mateixes oficines del Servei d'Esports situades a les instal·lacions esportives de l'UJI.

L'accés als grups d'activitats estarà supeditat a l'aforament de les instal·lacions, tenint preferència les persones ja inscrites en el primer semestre a cada un dels grups d'activitats oferides.

Més informació:

Informació proporcionada per: Servei d'Esports