Rècord en medalles aconseguides per l'UJI en el Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CADU)

Cinquanta-sis medalles aconsegueix l'UJI en el CADU 2018
Última modificació: 07/05/2018 | Font: SE

Una vegada finalitzat el Campionat Autonòmic d'Esport Universitari (CADU), les seleccions universitàries de l'UJI han aconseguit un total de cinquanta-sis medalles.

Les primeres medalles van arribar amb la Marató a València, organitzada per la UPV; on en la categoria masculina i femenina van aconseguir medalla de bronze Aitor Cuadros i Maribel Beas. També van traure metall per equips, en aquesta ocasió de plata.

En Escacs i Bàdminton, organitzat per la UA, l’equip Escacs format per Juan Carlos Sales, Aitor Viciano, Adriana Viciano i Sergio Gimeno es van emportar el trofeu com a segons classificats per equips. D’altra banda la selecció de Bàdminton va obtenir el trofeu que els acreditava com a tercers classificats en la modalitat de dobles masculins, amb la parella formada per Pablo Pérez i Jorge Cordero.

Abans de finalitzar l’any 2017 va ser en Golf on Andrea Sánchez va guanyar la medalla de plata en el campionat disputat a la UMH. A primers d’any en Trail, organitzat per la UVEG, és Aitor Cuadros qui va aconseguir la medalla de bronze.

L’or va tardar a arribar, va ser l’equip de Tenis format per Alejandra Salas, Angela Tejedor, Pablo Sánchez i Néstor Calpe qui el va aconseguir a la UMH. També en Karate i en Tir amb arc, organitzat per la Cardenal Herrera- CEU i UPV, on Jonay Ibars i Juan Vicente Tirado aconseguiren medalla de bronze respectivament. Pel que fa a la modalitat de Natació, la nadadora Victoria Gil va obtenir madalla d’or en 50 m esquena a la Cardenal Herrera-CEU.

En el campionat d’atletisme celebrat a l’UJI, van aconseguir 28 medalles, 14 ors, 9 plates i 5 bronzes. Els guanyadors i guanyadores de les medalles d’or van ser Laura Torca (200m), Sergi Mascarell (400m), Carmen Ramos (100m tanques), Barbara Hernando (400m tanques i triple salt), Magdalena Paradís (Alçada), Lorena Vives  (Perxa), Osarumen Odeh (martell), Oksana Ferentsyk (Javelina), Andrea Cabre  (5.000m Marxa), Alex Daniel (Disc), Antonio Garrido (Martell) i els equips masculins de 4x100m i de 4x400m.. Les medalles de plata van anar a parar a Laura Odeni (100m), Claudia Conte (200m), Pablo Ortiz (400m), Nuria Garcia (Triple Salt), Miguel Angel Carvajal (Perxa), Claudia Ana Maria Sfirleaza (Martell), Lluna Capdevila (5.000m marxa), Jose Carlos Torro (Martell) i Alexis Sastre (Javelina). Per últim, els bronzes van recaure en Laura Odeni (Triple Salt), Manuel Vicente Valls (Longitud), Andrea Benedito (Javelina), Augusto Solsona (Martell) i Eric Peñalver (Javelina).

En l'últim campionat que l’UJI va celebrar en les seues instal·lacions, els nostres esportistes van aconseguir un total de 15 medalles, aquestes van ser en Taekwondo. En cat. absoluta tenim a Javier Mármol medalla de plata i Carla Moratal medalla de bronze. En promoció, or per a Ahinoa Maroto, medalla de  plata Julia Staudle, Elisabet Aguila i Luis Ofrecio, quedan el bronze per a Carla Lerma, Oliver Osman i Vicent Santamaria. Cadascú en el seu pes. Com a novetat va estar la modalitat de Tècnica, aconseguint medalla d’or Elisabet Aguila i Núria Aguila, plata Carla Lerma, i  el bronze va recaure en Karen de Pilar, Vicent Santamaria i Sergio Villarroya. Cadascú en la seua categoria.

Per acabar el dia 28 d’abril es va celebrar el campionat de Judo en la UCV, aconseguint en la categoria de promoció medalla de plata Manuel Hernandiz  i bronze Joel Granell  i Jorge Cordero.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports