El Vòlei platja dóna les primeres medalles a l'UJI als CEU 2018

Última modificació: 14/04/2018 | Font: SE

El vòlei platja dóna les primeres medalles a l'UJI als Campionats d'Espanya Universitaris (CEU), que han tingut lloc a Los Alcázares (Múrcia) de l'11 al 13 d'abril de 2018, organitzats per l'UCAM.

La selecció universitària ha estat formada per Sergi Reñé (Psicologia) i Agustí Giménez (Finances i Comptabilitat) en categoria masculina i Andrea Barrachina (Estudis Anglesos) i Berta Vela (Medicina) en la femenina. L'equip femení no va tindre molta sort als emparellaments i va quedar enquadrada en un complicat grup amb UCAM i UNED i no van poder passar al quadre final, malgrat haver desenvolupat un gran joc.

Pel que fa a l'equip masculí, tant Sergi com Agustí han estat la revelació del torneig, ja que tot i vindre del vòlei pista, la seua capacitat tècnica els ha permés plantar cara en semifinals a l'equip de l'UCAM, actuals campions del món sub-21, i que han guanyat finalment el campionat a la Universitat d'Alacant.

Per últim, en relació amb als CEU 2018, encara queden oportunitats de medalla per a la nostra Universitat als campionats de natació, atletisme o taekwondo entre d'altres, que es disputaran el que queda d'abril i maig.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports