27 de març: Dia de l’esport a l’UJI

El Servei d'Esports prepara actes d'accés lliure per celebrar el dia de l'esport
Última modificació: 27/02/2018 | Font: SE

Per tercer any consecutiu el Servei d'Esports de l'UJI organitzarà el dia de l'esport . Aquest any, per coincidència de dates amb la Pasqua, la data es traslladarà del tradicional dia 6 d'abril al dimarts 27 de març de 2018. Aquesta iniciativa és impulsada per la Fundació Trinidad Alfonso (FTA) juntament amb la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport i el Comitè Olímpic Espanyol .

Com en anteriors edicions les universitats valencianes que formen part del Campionat Autonòmic D'esport Universitari (CADU) col·laboren en el desenvolupament d'activitats especials de promoció de l'activitat física i l'esport.

Pel que fa a les activitats organitzades pel Servei d'Esports de l'UJI, durant eixe dia 27 de març totes les persones interessades tindran accés lliure a totes les instal·lacions esportives de l'UJI (piscina, raquetes, pavelló i zona aire lliure), a més a més també es podrà accedir fins a completar aforament a les 23 activitats que eixe dimarts es duran a terme com per exemple Streching, karate, Mètode Pilates, spinning o ioga entre altres.

També s'han programat algunes activitats especials com seran la presentació del número 3 de la revista Podium que ofereix als seus lectors una visió diferent de l'esport de Castelló, a les 11.00 h a la sala de premsa del rectorat.

Les noves tendències tindran un lloc en aquesta jornada, així s'oferirà una activitat de Parkour a l'Àgora Universitària de 12.00 h a 14.00 h, on els interessats podran rebre nocions d'aquest esport a més a més de veure exhibicions per part de professionals d'aquest món. Per la seua banda el Frisbee Ultimate, en horari de 14.30 h a 16.00 h a les pistes d'atletisme de l'UJI, farà gaudir als que vulguen participar de tota l'espectacularitat d'aquest esport.

Paral·lelament es disputen les finals de la 1a fase del Torneig Intercentres de futbol 7, pàdel i tenis que enfronta a les diferents facultats i a l'escola de la nostra universitat, i també existirà un lloc per als idiomes i l'esport amb una activitat d'aprenentatge d'Espanyol com a Llengua Estrangera (ELE) a través de l'esport.

Més informació i horaris ací.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports
Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat