La selecció de tenis de l'UJI guanya el Campionat Autonòmic d’Esport Universitari

Última modificació: 20/03/2018 | Font: SE

Els xics i xiques dirigits per Javier Ripollés es van proclamar campions en les finals del Campionat Autonòmic d'Esport Universitari disputades a la Nucia, Benidorm. L’equip format per Alejandra Salas, Ángela Tejedor, Pablo Sánchez i Néstor Calpe es va imposar per un resultat global de 2-1 a la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

Alejandra Salas va començar amb força la final guanyant el seu partit d’individual femení per un clar 6-0, 6-0. La UMH va aconseguir empatar l’eliminatòria en aconseguir la victòria en el partit de tenis mixt, però Néstor Calpe va decantar la final a favor de l'UJI en imposar-se a David Caprotta en un més que interessant partit, amb remuntada inclosa, que va tenir una duració de més de tres hores.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports
Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat