El Servei d'Esports ofereix un 50% de descompte en les activitats amb professorat

Última modificació: 28/03/2018 | Font: SE

El Servei d’Esports de la Universitat Jaume I Castelló ofereix des del 9 d’abril un descompte d’un 50% en les activitats amb professorat de les que encara hi queden places lliures. La reducció en el preu s’aplicarà en la taxa corresponent al perfil de cada usuari o usuària, a excepció d’aquelles persones amb targeta esportiva del Servei d’Esports que ja gaudeixen de reduccions per aquesta condició.

Estaran excloses de l’oferta accions especials com ara les activitats a la natura que inclouen eixides de senderisme, cursets de pàdel o tenis o les activitats amb abonament.

Al següent enllaç podeu consultar la nostra oferta d'activitats:

No obstant això, haureu de consultar al vostre IGLU o a les nostres oficines si encara hi queden places.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports
Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat