El VII Memorial Enrique Beltrán reuneix a l’UJI prop de 1.000 alumnes de secundària

09/02/2018 | SE

Al voltant de 1.000 estudiants de catorze instituts d'educació secundària de Castelló i província han participat en el VII Memorial Enrique Beltrán de centres de secundària que es va celebrar per cinquena vegada al circuit de camp a través de la Universitat Jaume I de Castelló.

La jornada ha començat a les deu del matí amb la disputa d'una cursa de promoció. La inscripció ha sigut multitudinària, amb gairebé 700 participants. Després han començat les curses d'ESO i batxillerat, primer en categoria femenina i després en masculina. L'esdeveniment esportiu ha finalitzat amb el lliurament de premis amb l'assistència d'Amparo Badenes, dona d'Enrique Beltrán, del rector de l'UJI, Vicent Climent, la vicerectora d'Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García Agustín, el vicerector de Campus, Infraestructures i Noves Tecnologies, Pablo Aibar, el director de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, Robert Roig i per part de l'Ajuntament de Castelló Francesc Rubio, gerent del Patronat d'Esports.

El guanyador en la categoria de batxiller masculí ha estat Ruben Mateu Belloví de l'IES Francesc Ribalta i en la categoria de batxillerat femení, la guanyadora ha estat Carolina Aicart Gómez  de l'IES Vicent Castell Domenech

En la categoria d'ESO masculina el guanyador han estat Sergi Albiol de l'IES Penyeta roja. En la categoria femenina d'ESO la guanyadora ha estat Ana Vicente Navarro de l'IES Penyeta roja.

Paral·lelament també es va disputar el campionat autonòmic d'esport universitari (CADU) a la modalitat de camp a través, on gairebé 150 corredors i corredores universitaris de les set universitats que conformen el CADU van lluitar per aconseguir ser els campions i campiones autonòmiques. El guanyador a la categoria masculina ha estat Jose Ignacio Giménez Pérez de la universitat de València i a la femenina Noelia Juan Pastor de la universitat Politècnica de València.

Els primers classificats de cadascuna de les universitats disputaran el pròxim dia 17 de març a Linares (Jaén) el campionat d'Espanya universitari on l'UJI presentarà un equip de luxe amb el recent medalla de bronze al campionat d'Europa de relleus de camp a través, Victor Ruiz Orden que no va poder participar en aquesta ocasió per lesió.

Més informació (classificacions, fotografies, etc)

Resultats universitaris:

Informació proporcionada per: Servei d'Esports