VIII Marató de Castelló 2018

Vine a animar els corredors i corredores o enrola't com a voluntari esportiu.
Última modificació: 12/02/2018 | Font: SE

El pròxim dia 18 de febrer tindrà lloc en la nostra ciutat, a partir de les 9 del matí, la VIII Marató de Castelló, en la qual la Universitat Jaume I col·labora, mitjançant el Servei d'Esports, en un dels controls de la carrera. Aquest se situarà dins del carril del Tram pel qual accediran els atletes i les atletes a la nostra universitat, discorrent el quilòmetre 8 de la marató.

Per a totes aquelles persones que vulguen col·laborar com a voluntaris, el Servei d’esports per mitjà d’UJI-Voluntària, programat coordinat per l’oficina de cooperació al desenvolupament i solidaritat, té diferents projectes esportius que s’han de portar a terme durant el Curs 2017/18.

La ciutat de Castelló acull la sisena millor Marató d'Espanya i el 10K Facsa Castelló. Manté la seua eixida i recorregut com l'edició passada. L'eixida és en l'Av. Vila-real, al costat de Corte Inglés.

Des dels seus inicis, la Marató BP Castelló és una prova referent en el Calendari Nacional RFEA, amb caràcter internacional, pel seu recorregut pla i ràpid, homologat nivell IAAF, havent celebrat en dues ocasions el Campionat d'Espanya de la distància.

L'organització posarà a la disposició dels participants grups d'assistents de la competició (llebres) encarregats de córrer la marató a un ritme constant per a arribar a la meta en els següents temps:
3.00h., 3.15h., 3.30h., 3.45h., 4.00h., 4.30h.

En funció de la marca acreditada l'organització disposarà dels següents calaixos d'eixida:
-Àrea d'Eixida Top
-Àrea d'Eixida A (sub 3h.)
-Àrea d'Eixida B (sub 3.30h.)
-Àrea d'Eixida C (sub 4h.)
-Àrea d'Eixida D (més de 4h.)

Hi haurà controls de pas en eixida, mitja marató i meta, i tres més en el recorregut, havent de passar tots els corredors obligatòriament per les catifes de control.

La durada de la prova serà com a màxim de 5.30 hores.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports
Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat