UJI

Viu la temporada d'esquí amb la setmana blanca a Ordino-Arcalís

Última modificació: 11/12/2018 | Font: SE

El Servei d’Esports organitza un viatge a la neu a Ordino-Arcalís per al mes de març coincidint amb les festes de Magdalena, concretament del 24 al 29 de març de 2019.

Aquest viatge inclourà per a les persones inscrites el transport en autobús, 5 dies de forfet de pistes, 5 dies de mitja pensió en l’hotel Panorama 4* amb habitacions per a dues persones, 5 dies de menjar en pistes, 5 dies de classes d’esquí o d'snowboard (2 hores diàries), assegurança de viatge, assegurança d’esquí o de snowboard i material d’esquí o d'snowboard.

Els preus, depenent de la vinculació amb la Universitat, varien entre els 465 € per a la comunitat universitària de la Jaume I, els 475 € dels AlumniSAUJI Premium i els 485 € per als altres col·lectius. Totes aquelles persones que hi porten material propi tindran un descompte de 25 € en el preu final del viatge. A més, en aquest viatge poden viatjar també xiquets i xiquetes de 0 a 4 anys acompanyats d'adults per 80 euros (sols autobús, asegurança i compartint llit a l'hotel)

El període d’inscripció comença el dia 10 de desembre de 2018 per a la comunitat universitària de l'UJI i familiars de primer grau. La resta (AlumniSAUJI Premium i altres) ho faran des del 10 de gener de 2019.

Per a aquelles persones que s’inscriguen la reunió informativa serà el dimecres 20 de març de 2019 a les 14.00 hores al pavelló poliesportiu UJI.

Inscripcions a les oficines del Servei d'Esports

Cartell

Informació proporcionada per: Servei d'Esports