UJI

Renovacions de les activitats per al segon semestre del curs 2018-2019

Última modificació: 13/11/2018 | Font: SE

A partir del dia 13 de desembre de 2018 i fins al 7 de gener de 2019 començaran les renovacions per a les activitats amb professorat d’aquelles persones inscrites al primer semestre i únicament per a les activitats i grups en les que havien estat inscrites al primer semestre.

Per al segon semestre no existirà cap període de preinscripció, ni de validació. Per tant, les persones que estiguen fent alguna activitat amb professorat i vulguen continuar fent-la al segon semestre, tenen aquest Nadal per a realitzar la seua renovació. Un cop passat aquest període de temps, la inscripció a les activitats s'obrirà, com sempre, primer a Comunitat Universitària, després a Alumni SAUJI premium i per últim a Altres, a excepció de les activitats d'alumni SAUJI premium a les quals primer té preferència d'inscripció aquest col·lectiu. Les activitats de xiquets, d'altra banda, segueixen un calendari propi.

Per a realitzar la renovació cal entrar en la vostra inscripció amb les vostres claus per: IGLU, Esports i Oci o en el següent enllaç i dins de “INSCRIPCIONS REALITZADES” es podrà renovar.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports