UJI

L’UJI organitzarà els Campionats d’Espanya Universitaris 2019

Última modificació: 28/11/2018 | Font: SE

La Universitat Jaume I organitzarà al mes de maig els Campionats d’Espanya Universitaris (CEU) a les modalitats de taekwondo, atletisme i futbol.

El passat 20 de novembre i amb la presència dels rectors de les 7 universitats públiques valencianes, la Secretaria d’estat per a l’esport, Mª José Rienda i de la directora de la Fundación Trinidad Alfonso, Elena Tejedor es va donar a Elx el tret de sortida per a dur a terme els campionats d'Espanya Universitaris 2019.

En aquesta edició les universitats valencianes organitzaran de manera conjunta tots els campionats, que agrupen 25 modalitats esportives, com una aposta de la nostra comunitat per impulsar l'esport universitari en l'àmbit estatal supossant un projecte pioner a l'àmbit universitari espanyol.

Amb aquesta organització conjunta les universitats públiques de la comunitat valenciana esperen rebre a més de 6.000 esportistes universitaris i visibilitzar el treball que any rere any fan els seus Serveis d'Esports amb l'organització i participació de campionats autonòmics i nacionals.

Per últim cal destacar que per primera vegada i potenciant la igualtat en l'esport, la Universitat Jaume I ha apostat per disputar el futbol femení com a futbol 11 i no com a futbol 7 com s’anava disputant tradicionalment.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports