panoramica UJI

L’UJI es classifica en segona posició en el CADU de marató celebrat a València

11/12/2018 | SE

L'equip de la Universitat Jaume I s'ha classificat en segona posició en els Campionats Autonòmics Universitaris de la Comunitat Valenciana (CADU) de marató en la prova que es va celebrar el passat 2 de desembre a València. El primer lloc va ser per a l'equip de la Universitat Politècnica de València i el tercer lloc al caixó va ser per a la Universitat Cardenal Herrera (CEU).

En categoria individual, la tècnica de l'OIPEP Maribel Beas va aconseguir millorar el resultat de l'edició anterior i va quedar segona en la categoria universitària millorant la medalla de bronze de l'edició de 2017.

La resta de la selecció de l'UJI va estar formada per Fernando Sales, Julio Pacheco, Jaume Alberola, Abdulaziz Aldureid, Federico Arnau Moya, Miguel Angel Martínez Gregorio i Daniel Sánchez García-Vacas.

Resultats

Informació proporcionada per: Servei d'Esports