UJI

Obertes les inscripcions del III Torneig Intercentres

Última modificació: 06/11/2018 | Font: SE

Amb la intenció de fomentar la relació entre els col·lectius d'alumnes, PAS i PDI de les tres facultats i l'Escola, que conformen el conjunt de centres de la Universitat Jaume I, des del Servei d'Esports posem en marxa la tercera edició del Torneig Intercentres UJI.

En aquesta edició els quatre centres s'enfrontaran en cinc modalitats esportives: futbol 7, pàdel, tenis, tenis taula i escacs.

Les inscripcions ja estan obertes i qualsevol persona interessada cal que s'inscriga des de la web del torneig en la seua facultat o escola

Les modalitats de futbol 7, pàdel i tenis es disputaran en dues fases, una primera fase de quadre eliminatori entre els equips inscrits en cada facultat o escola, que donaran un guanyador que disputarà la segona fase com a representant d'aquesta en la final a quatre pel títol. Per la seua banda el  tenis taula i escacs es disputaran al mes de maig en una única fase on només puntuaran els primers classificats de cada facultat.

Les dates d'inscripció ja estan obertes des del dia 30 d'octubre i fins al 16 de febrer per al futbol 7, pàdel i tenis i en les modalitats d'escacs la inscripció estarà oberta fins a finals d'abril, ja que el torneig es disputarà en maig.

Mitjançant la web del torneig els jugadors gestionaran les seues inscripcions, creant equips, parelles o inscripcions individuals al campionat corresponent dins de la seua Facultat o Escola. Eixos equips disputaran la primera fase i no serà necessari realitzar inscripció per la segona.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports