UJI

Renovacions de les activitats per al segon semestre del curs 2017-2018

Última modificació: 13/12/2017 | Font: SE

A partir del dia 14 de desembre de 2017 i fins al 7 de gener de 2018 començaran les renovacions per a les activitats amb professorat d’aquelles persones inscrites al primer semestre i únicament per a les activitats i grups en les que havien estat inscrites al primer semestre.

Aquest any, com a novetat, per al segon semestre no existirà cap període de preinscripció, ni de validació. Per tant, les persones que estiguen fent alguna activitat amb professorat i vulguen continuar fent-la al segon semestre, tenen aquest Nadal per a realitzar la seua renovació. Un cop passat aquest període de temps, la inscripció a les activitats s'obrirà, com sempre, primer a Comunitat Universitària, després a Alumni SAUJI premium i per últim a Altres, a excepció de les activitats d'alumni SAUJI premium a les quals primer té preferència d'inscripció aquest col·lectiu. Les activitats de xiquets, d'altra banda, segueixen un calendari propi.

Per a realitzar la renovació cal entrar en la vostra inscripció amb les vostres claus per: IGLU, Esports i Oci o en el següent enllaç: https://e-ujier.uji.es/pls/www/!uji_sports.usuari i dins de “INSCRIPCIONS REALITZADES” es podrà renovar.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports