UJI

Modalitats i horaris d'entrenaments de les seleccions esportives universitàries UJI

Última modificació: 09/11/2020 | Font: SE
  • Proves seleccions esportives universitàries UJI 26-10-entrenamentsseleccio new_index
    Del 15 al 23 d'octubre (segons esports)

Data: Curs 2020/21
Acte: Entrenaments eleccions Universitàries UJI
Hora: Consulteu horaris
Lloc:  Instal·lacions esportives UJI
Entitat: Universitat Jaume I

Breu descripció:  La lliga CADU és una competició interuniversitària de caràcter oficial en què competeixen set universitats de la Comunitat Valenciana. L'objectiu d'aquest campionat és fomentar la pràctica esportiva entre l'estudiantat de les universitats valencianes, a través de competicions reglamentades. Els esports d’equip CADU són: futbol masculí i femení, futbol sala masculí i femení, bàsquet masculí i femení, handbol masculí i femení, voleibol masculí i femení i rugbi 7 masculí i femení. A més, hi ha una línea de competició en esports individuals.

Els esportistes que participen en aquestes competicions podran beneficiar-se de les ajudes acadèmiques incloses en el Pla d’Ajuda a Esportistes Universitaris (PADU) per acudir almenys al 80% dels partits de les seleccions universitàries i/o per assistir almenys al 80% dels entrenaments de les seleccions universitàries, amb un màxim de 2 crèdits.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports