UJI

12/03/2021 | SE

Data d'inici: 12 d'abril de 2021
Títol: Curses d’orientació en la natura. Taller I: tècniques bàsiques
Impartit per:  José Manuel Portolés, Arturo Rodríguez, Fernando Blázquez i Juan Clausell
Lloc: Aula virtual UJI i Pinar del Grau de Castelló
Horari: pràctica dissabte de 9 a 14h*
Entitat: Servei d'Esports, Universitat Jaume I

*Curs semipresencial on la part pràctica serà presencial i la teoria es farà de manera asíncrona a través de l'aula virtual UJI.

Breu descripció: Les curses d’orientació són una modalitat esportiva en la qual l’objectiu és realitzar un recorregut en el menor temps possible, passant per una sèrie ordenada de punts de control amb l’ajuda d’un mapa i una brúixola. Els punts no són coneguts a priori i és el corredor o la corredora qui ha de descobrir com arribar-hi.  Amb aquest taller es dota als assistents dels coneixements i continguts necessaris per a poder practicar i concloure amb èxit una carrera d’orientació, rogaines, etc., així com la seua aplicació a altres activitats en la natura com el senderisme, raids d’aventura i altres activitats que es desenvolupen en el medi natural. Aquest curs també dóna els coneixements per a poder participar amb èxit en el CADU (Campionat autonòmic d’esport universitari) d’orientació. A més les curses d’orientació apareixen al currículum de secundària, per el que es donen els coneixements que seran útils als professors de secundària.

Més informacióTemari Inscripció

Informació proporcionada per: Servei d'Esports