Curs d’educador de menjador escolar (Convalidable per 1,5 crèdits ECTS)

Última modificació: 07/05/2018 | Font: SE

Data d'inici: 10 d'abril de 2018
Títol: «Curs d’educador de menjador escolar»
Impartit per:  Felip Kervarec y  Lidón Forcada
Lloc: Pavelló poliesportiu de l'UJI
Horari: Dimarts i dijous 16:30  a 21:30 hores
Entitat: Servei d'Esports, Universitat Jaume I

Breu descripció: L'educació en el menjador escolar. Moments educatius en el menjador escolar: activitats socioeducatives en l'horari del menjador escolar. Importància de l'ambientació en el menjador escolar (ornamentació, mobiliari, temps i ritmes, ...) Educació per a la salut. Continguts transversals. Recursos d'animació específics per al menjador escolar. El perfil del monitor/a del menjador escolar. Capacitació: formació, aptituds i actituds. Projectes de menjador escolar. Criteris sobre nutrició. Alimentació equilibrada i planificació de menús. Errors alimentosos i trastorns de l'alimentació.

Resultat enquestes de satisfacció

Inscripció