Renovació o baixa com a Sènior UJI

04/05/2021 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

La pertinença al programa Sènior UJI és gratuïta, però cal renovar-la anualment o donar-se de baixa.

 

Renovació automàtica

Quan falte un mes per a que caduque la pertinença com a membre Sènior UJI, rebràs un missatge electrònic amb un enllaç per a renovar automàticament la pertinença per un any més.

El missatge t'arribarà al correu personal de contacte amb el qual t'has donat d'alta com a Sènior UJI.

Per defecte, aquest correu amb el qual et dones d'alta és el correu corporatiu de l'UJI (el mateix que quan eres PAS o PDI de l'UJI en actiu), però pots canviar en qualsevol moment el correu corporatiu per un altre personal mitjançant el qual vols que et contactem.

 

Baixa automàtica o per formulari de baixa

Quan falte un mes perquè caduque la pertinença com a membre Sènior UJI, rebràs un missatge electrònic per a informar-te que has de renovar o donar-te de baixa. En aquest missatge, junt amb l'enllaç de renovació automàtica, també hi haurà un altre enllaç per a formalitzar la baixa.

Així mateix, si no vols esperar a la renovació pots formalitzar la baixa, en qualsevol moment, amb el formulari de baixa ≈formulari en construcció, disponible próximament≈ o mitjançant un missatge electrònic a senior@uji.es

 

IMPORTANT: recorda que la baixa com a Sènior UJI tanca el vincle actiu amb l'UJI, així com l'usuari corporatiu, i, per tant, els permisos i avantatges de ser Sènior UJI. 

 

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions