Premi Nacional d'Edició Universitària 2009 a la millor col·lecció

03/12/2014 | SCP
Compartir

Compartir

Linkedin
BlueSky
Facebook
Mastodon
Whatsapp
Gmail
Imprimir

La “Colección América”, editada per la Universitat Jaume I, ha rebut un dels sis  Premis Nacionals d’Edició Universitària que convoca anualment la Unió d’Edito­rials Universitàries Espanyoles (UNE) i que aquest any arriben a la seua dotzena edició. La col·lecció de l’UJI, que aborda un àrea de la història que està vinculada al bicentenari de les independències de les repúbliques iberoamericanes, ha obtingut el premi a la Millor col·lecció, destacant el jurat “la seua magnífica i cuidada edició”. L’acte d’entrega de premis, al que van assistir el rector de l'UJI, D. Francisco Toledo, el vicerector de Relacions Institucionals i Benestar Social, D. Manuel Chust, i el director de comunicació de l'UJI, D. Francisco Fernández Beltrán va tindre lloc el 12 de novembre del 2009 a la Universidad de Vigo.

Foto dels tres representants de l'Universitat Jaume I en la recollida del premi. De dreta a esquerra Sr. Francisco Fernández, Sr. Francisco Toledo i Sr. Manuel Chust
Foto amb tots els premiats
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions