Publicacions de la Universitat Jaume I en LIBER 2018 a Barcelona

03/10/2018 | SCP

La Universitat Jaume I serà  amb les novetats editorials a la Fira Internacional del Llibre LIBER, que enguany se celebra a Barcelona, del 3 al 5 d’octubre.

Els llibres estaran en estands col·lectius com el de la UNE (Unión de Editoriales Universitarias Españolas) que recull títols de més de cinquanta editorials d'universitats i centres d'investigació, entre les quals figura Publicacions de la Universitat Jaume I. Així mateix també hi seran els llibres de la Universitat Jaume I a l’estand de la Generalitat Valenciana, on s’apleguen els llibres de les editorials valencianes agrupades a l’Associació d’Editors del País Valencià. I també hi són en estands comercials de distribuïdors internacionals del llibre acadèmic i científic.

LIBER és la fira internacional europea més important, després de Frankfurt, on es concentra la totalitat del sector editorial: editorials, impremtes, distribuïdors, biblioteques, il·lustradors i tot un seguit de professionals al voltant del món del llibre.

Podeu consultar el catàleg de Publicacions de la Universitat Jaume I on es poden adquirir els llibres en versió paper i altres formats.